Canannndvrz Kızlar ben artık okadar cok yalancı negatif gordumki hic umutlanmak istemiyorum diger markalarda hep yalancı gordüm ama ilk defa awox da cift cizgi gordüm ve 2 dakikada cikti bugun adet günüm dü acaba varmi ya bi baksaniza
cutebabymomm Canannndvrz yarın sabah tekrar yapın bir tık daha koyulasirsa var demektir şuan oladabilir olmayabilir de
Serappppph Canannndvrz awox 30 dkdan sonra kuruma cizgisi veriyor ama kesinlikle yalancı pozitif vermiyor varsa vardır arkadaşım sağlıkla büyüsün 🌸
derryaaneva Canannndvrz var aşkm benim 3 gün gecikmeyle böyle çıktı beta verdim bugün 1900 çıktı ben de awox yapmıştım
Canannndvrz derryaaneva daha once hep awox yapardim hic cizgi cikmazdi ilj kez busefer yaptim 2 dakikada cikti ya diger markalarda oladar cok yalanci pozitif gordumki korkuyorum
annakarenina Çoook marka test denedim. Ama awox gebelik yoksa yoksa hayalet çizgi bile çıkarmıyor. Ben saat 14.00 (ilk idrarla değildi) beta 117 ile öğrendim
Canannndvrz annakarenina vallahi bende ilk idrarla yapmadim oglen 1de. Yaptim canim sabah ilk idrarla yapicam ama
Canannndvrz Serappppph ilk 2 dakikada cikti canim zaten gercekten daha once awoxda hic gormemistim boyle sabah yapicam hemen
Canannndvrz etkafa ustteki dun yaptigim oglen alttaki bu sabah yaptigim canim ayyy allahim insallah busefer dogru ciksin