Ekonomist28- 3 yaşında bir oğlum var, şimdi haberi aldık bir de kızımız olacak , rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰🥰
azra01 Ekonomist28- hayırlı olsun canim rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Benimde bir kızım var 3 yaşında 14+5 haftalik hamileyim bende 2 3 hafta sonra gidicem bakalım be dicek 😊❤️
senos15 Ekonomist28- benimde 3 yaşında oğlum var 9 haftalık gebeyim çok kız istiyorum sağlıkla kucağına al çok sevindim senin adına darısı benim başıma olsun amin 🙏🤗🥳🥰
kubra62_ Gözünüz aydın bende dün öğrendim kızım oluyormuş benimle ilk hamilelik benim Kaç haftalık sizin nerde ogrendiniz
Ekonomist28- kubra62_ teşekkürler size de hayırlı olsun inşallah, 15 haftalık hamileyim, doktor kontrolümüzde öğrendik.
Ekonomist28- azra01 amin canım benim insallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız yavrularımızı.. Oğlum 13 haftada net şekilde öğrenmiştik. Bugün de doktor %80 kız dedi hatta kesin ama yine de 18.haftaya kadar bekleyelim alışveriş için kız bebekler bazen yanıltabilir vs diye bekleyelim bakalım 🌸🌸 Allah herkese gönlündeki evladı sağlıkla nasip etsin
Ekonomist28- senos15 canım Allah gönlünüze göre versin inşallah, bizde çok istedik nihayetinde kimde ne yoksa onu istemesi çok normal.. Ne olursa başımız üstüne elbette orası ayrı 🌸rabbim nimetini verdi rahmetini de versin inşallah 🌸🌸🤲🏻