Elifmyilmaz Abcd 😀 bende gündüz açlık hissi fazla olmuyor ama gece yatağa yattığım zaman açlıktan uyuyamıyorum midem acayip rahatsız ediyor 😕
Abcd Elifmyilmaz evet geceleri daha cok oluyor gunduz birseyler ile meşgul oluyor insan ama aksam olunca aman Allahim hep mutfakta aklim 😀