Hanımlar merhaba biz 22 haftadayız mesela normalde bebeğin cinsiyeti için bacak arasına bakılır ultrasonda ama ne zaman gitsek doktor sağolsun organlarına kadar bilgi veriyor sonra diyor bak burası idrar torbası dolu boş falan diyor o arada ayırt etmeye çalışıyorum ama göremiyorum doktorumuz da hep kız dedi şimdiye kadar yani kendisi net görüyor heralde😅eşime söyledim aslında bize verilen ultrason fotoğrafında bacak arası görüntüsü olmasını isterdim diye ama hiç göremedim yaa ☺️