aysegulozak Kizlar son adet tarihim 3 ekim yani bugun 6+4 olmam lazim dun gittigimde kese vardi sadece buyumustu ama bebegi veya yolk gozukmedi normalmi korktum bos gebelikmi acaba diye siz kac haftalarda gordunuz
senaakck Canım bende o haftada sadece kese gördüm. 1 hafta sonra gittiğimde karından değil direkt vajinal baktı kalp atışını da embriyoyu da gördük :)