Derya66 Kandiliniz mübarek olsun ❤️ Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️ Dün bebeğimin kız olduğunu öğrendim sonunda 22. Haftadayım çok mutluyum 😍 Aklımda hiç isim fikri yok sizler önerirmisiniz benim için en önemlisi anlamın güzel olması ☺️
Melike35 Uniseks isimleri düşünme derimve senin isminle eşinin ismiyle uyumlu olması güzel olur soy isiminizle de zıtlaşmamalı önemli bence hani isim çok ama ben ZÜMRA ismini çok beğeniyorum arkadaşımın kızı nın adı benimki kız olursa Melike olacak anlamıda güzel ve çok yok
AZehraa Ben de Simay Lina koyacağım Allah nasip ederse. Fakat eşim Lina ismine sıcak bakmıyor ve herkes koyuyormus ben bilmiyordum