Kızlar 21 haftalık hamileyim mantar oldum idrar yolu enfeksiyonu oldum şimdide bağırsak enfeksiyonu oldum.işer gibi ishal ve dün gece kusma pazar gününden beri böyle pazar gece serum takıldı ama yapılacak bişey yok diyor hamilelikten dolayı ishalim geçmiyor kendimi hiç iyi hissetmiyorum:(