Bende ilk haftalar da bir şey yiyemiyordum. Su içtiğimde bile hemen istifra ediyordum. Günde 5-6 defa istifra ettiğimi biliyorum. 15. Haftada bulantılarım hafiflemiş olsa da yine var sabahları safra çıkarıyorum genelde. Ama aynı zamanda iştahım açıldı çok şükür. En azından bir şeyler yiyebiliyorum. Umarım sizinki kısa sürede biterr.