Gebeyizz Doktor 3 ay sonra deneyebilirsiniz dedi ve ilk denememde hamile kaldim ve kimyasal dusuk oldu. Gittigim baska bir dr 9 ay bekleyin rahmin iyilesmesi icin dedi. Cidden 9 ay sonra hamile kaldim su an 30 haftalik hamileyim. Bir de normal dogum yapamayacagim ameliyattan dolayi o zamani da sorgulayin siz mutlaka..