Guzelanne56 vermemek gerekiyor doğrusunu yapmışsınız. Verilmemesinin sebebi balda bulunabilen bir bakteri türü. Bu bakteri Bebek botulizmi, yetersiz emme, zayıf ağlama, kabızlık ve kas tonusunda azalma (gevşeklik) gibi belirtilerle birlikte kas güçsüzlüğüne neden olabilir. Bu durumları takip edin umarım kayınvalideniz vermemiştir. Bununla birlikte bal birden çok çiçek tozundan toplanıldığı için alerjik. Ona da dikkat edin lütfen.