kızlar merhaba 12. haftamda çok yoğun kırmızı bir kanama geçirdim hastanede yatışım oldu 1 aydır da evde yatıyorum şu an 16. haftadayız dün kontrolümde kanama alanının küçüldüğünü ama hala durduğunu öğrendik. Okuduklarıma göre çoğu insanın bir iki haftada geçmiş böyle olan bir aydan fazla kanama alanı süren var mı?