mlke2906 ben detaylıya gittim. Ense kalınlığı çok az sınırda çıkmıştı bizi baya korkuttu açıkçası. Binde bir ihtimal ama yine de amniyosentez öneririm falan dedi. Biz fetal DNA yaptırmıştık ama sonucu bekliyorduk. Onun sonucu %99 olmasına rağmen %1 de olsa ihtimal var vs dedi. Tekrar kontrole gelelim haftaya dedik ya da başka bi doktora gitsek vs dedik. Yooo gerek yok kontrole de dedi çıktık odadan saçma sapan bi korku ve gerginlikle kaldık. Başka bi doktora gittik devlette perinatoloğa o gayet normal ölçtü ensesini. Yani keşke hiç gitmeseydim dedim