Rabia-Bay44 Mftt Canım çok geçmiş olsun bende bugün 2.serklajımı oldum ilki önlem amaçlı 12.haftada olmuştu şuan 21 haftalığım hunileşme var diye tekrar yapıldı korkuyorum bende sizin tutmama sebebi neydi peki
Mftt Rabia-Bay44 benim ilk gebeliğimde iki defa olmuştum açılma ve hunuleşme vardı , Buda ikinci gebeliğim kısalık oldu ve açılma zaten tedbir amaçlı olacaktım ama kısalma olunva hemen oldu
Rabia-Bay44 Mftt İlkinde peki 2 sefer üst üste oldum ama erken doğum oldu demişsiniz ya sebep neydi dikiş yine mi açıldı
Mftt Rabia-Bay44 Evet canım dikişim açılmıştı kanama oldum baya hastahaneye gidene kadar 4 cm açılmam oldu 25 hafta da doğum yaptım , dikişlerim de biri 17 haftada atıldı biri de 22 haftada
Rabia-Bay44 Mftt İki dikişe rağmen açılma nasıl oluyor ki bende şuan ikinci dikişim attım tedirginim inşallah bu sefer ki tutar
Rabia-Bay44 Mftt İlki neden geç atıldı normalde 12.hafta ile 14.hafta arasında atılıyor birde dikişin çok çabuk açılma yapmış senin bende açılma vs yoktu hunileşme vardı önlem amaçlı 2 de atıldı
Mftt Rabia-Bay44 ilk dikişte açılma ikinci de hunileşme oldu tekrar atıldı ama tutmadı demekki , bugün de hoca hafif enfeksiyon var dedi de bende korkuyorum neden de ama içimizi ferah tutalım gününde saatinde kucağımıza alalım inşallah
doduk Mftt hangi teknikle dikiş atıldı bilginş var mı acaba? 2 defa yaptıranı pek duymadım da Allah yardımcımız olsun
kubraturkkoc jennefer merhaba, benimde iki düşük sonrası bu gebeliğimde doktor serklaj önerdi şehir hastanesinde belden uyuşturularak yapıldı. Ücret ödemedik birkaç gün zorlu geçiyor ama alışıyorsunuz zamanla
Mftt doduk hangi teknik derken canım anlamadım ? Mecburen 2 defa oldum hunileşme olduğu için , amin rabbim yardımcımız olsun
doduk Mftt mc donald tekniği ile benimki . Bi teknik daha vardı ismini hatırlamıyorum da . Bazı tekrarlayan düşğklerde lağoroskopik olarak yapıyorlar belki o daha etkilidir. Gerçi doktorlar daha iyisini bilir