Ben şuan 15+2 deyim. O haftalarda aynı şekilde bende de lekelenme oldu. Ve bir kaç arkadaşımdada olmuştu o haftalarda yerleşme kanaması olarak geçiyor. Artmadığı sürece ve kanamaya dönmediği sürece bir sıkıntı yok. İlk trimester de ağır işler yapmamak gerekiyor, ağır kaldırmamak gerekiyor, cinsel ilişkiye (sert olmamak şartıyla) girebilirisniz doktorunuz engellemediği sürece.