Papatyaaam1 Kızlar ya sabah tuvalete gırdım oeceteyle sılerken bu sumuklu böcek bıyerden geçerken parlak jel gıbı bır sıvı bırakıyorya onun gıbı bır şey geldı peceteye chatgbt ye sordum nişan dedı
irem_zengn Papatyaaam1 nişan hafif pembemsi oluyor diye biliyorum beyaz ise akıntıdır bende 33+6 yım akıntım var sürekli
aysegulsahra Papatyaaam1 benimki işaret parmağı büyüklüğünde sarı dağılmayan bişeydi 33 te gelmişti 36 da doğurdum
[silindi] Papatyaaam1 nişan bu aşkım. Şeffaf, pembemsi, kahverengi olabiliyormuş. Doktora ne zaman görüneceksin?
Papatyaaam1 [silindi] haftaya pazartesi kuzum ınsallah geceden kasılmalarım fazlaydı sabahta çok oldu ama suan olmuyor
Papatyaaam1 [silindi] arada kasıklarıma ağrı giriyor o kadar birde dedıgım gibi öyle çok balgam gibi gelmedi sılınce gelıyor sadece
Eda2424 Sizin anlattığınız akıntıya benziyor nişan daha koyu ve hafif kanla karışık geliyor peçete silmekten ziyade daha fazla oluyor
Papatyaaam1 Eda2424 doktor bana beyaz pembe kanlı kahverengi gelır demistı benım arkadaşımında beyaz geldı