Teodorus Arkadaşlar merhabala 15 gün önce doğum yaptım sol göğüs ucumda çatlak oluştu bi süre öyle emzirdim o çatlağa rağmen ama asla iyileşmiyor. Bende artık dayanacak gücüm kalmadı o memeyi vermiyorum sütü sağıyorum 30 ml falan çıkıyor zaten. Gümüş kapak lansinoh ve fito krem denedim. Napmam gerek bilgisi olan yazsın 🥺
Ceku256 Teodorus garmastan pomad önermiş arkadaşlar bende doğumdan önce araştırmıştım ihtiyacım olmadı ama çok önerilmişti.
kezada Teodorus Teodorus terramycin krem kesinlikle sür streç kapat emmeye kadar kalsın . Emme zamanında sıcak su ile yıka krem arınsın emzir👍ben çok acılar çektim bu anca fayda edıyordu
Senamstf Teodorus benimkini kantaron yağı toparlamıştı. Yarılmıştı kanıyordu artık çok kötüydü. Gündüz her emzirme sonrası sürüyordum emzirirken yıkıyordum. Geceleri de yanıma tahin yağı koymuştum emzirdikten sonra sürüyordum. Çok şükür bunlar düzeltti
Teodorus Ceku256 evet onu duydum ama lansolih ile aynıymış zaten onu kullanıyorum çatlak asla iyileşmiyor
Ceku256 Teodorus ya lansinoh bana iyi gelmişti ama gümüş kapakla beraber kullandım o kadar yara olmadı. Birde tahin in üzerindeki yağı sürdüklerini duydum canım inşallah çabucak toplanır iyileşirsin
tercann Teodorus hiç denemedim bilmiyorum ama tahinin üstünde biriken yağ çok iyi geliyor diye duymuştum
hd_d Teodorus canım görümceme sey yaomistik tahin in üstüne yağ birikir cok iyi geldi ona deneyblrsin:) ama kisiden kisye de degisiyir olablr ama görümceme iyi gelmişti
fgormez Çaresi emzirmek neler sürdüm denedim olmadı emzirdikçe iyileşiyor dişinizi sıkın derim,bir tarafı verip bir tarafı vermezsen şekil bozukluğu olur,iyileşene kadar silikon uç da kullanabilirsin
Teodorus fgormez günlerdir uğraşıyorum ama yarık hiç iyileşmedi ya silikon ucu da denedim ememedi onunla