Ben mesela özelde doğum yapmayı da düşündüm. Ama sonra hem maddi olarak oraya vereceğimi çocuğuma ayırırım dşye düşündüm. Hem de özele gidşyoru normal uzmanlara vs muayene oluyoruz onun yerine üniversite hastanesine prof a ücret ödeyip ileride Yoğun bakım vs durumu olursa daha çok güvenirim diye üniversite hastanesinde bir ücret ödeyip devam edeveğim. Ama gidip de parasını hakkıyla arayan da olursa hakkıma girdi demem