ertavl daha erken olduğu içindir benimde ilk öğrendiğimde beta yavaş artiyodu ilk 27 2 gün sonra 41 civarı doktorum yavaş arttığını soylemişti ama diğer kanlarda güzel arttik 4 kere vermiştim sonra 4 +5 gibi gitmiştim benimde gözükmedi kesem sonra 5+6 keseyi gördüm 6+1 gitmistim ama bebek 6+6 diydi o zmaan ilk kalbini duymuştum herkezin farklı ilerliyebilir malesef beklemekten başka çareniz yok🌸