Bugün çocuğumuz olmuyor diye doktora gittim 5 tüp kan istedi ve alttan muayene yaptı bakarken ikisi de kistik dedi doktora ben de sonuçları alırken sorarım diye düşündüm ama kafama takıldı keşke sorsaydım şimdi iki yumurtalıkta da kist mi var acaba çok canım sıkıldı 1 hafta beklemem gerekcek sonuç için