
Kızlar yumurtalama günüm 21 kasım ama ben ne olur ne olmaz adetim biter bitmez ovülasyon testlerine başladım şu anlık böyle ben ilk kez yaptığım için çok bilgim yok bunlar herhalde negatif sayılıyor değil mi yardımcı olabilir misiniz bana ve bu ay ovülasyon testi ile hamile kalmayı deneyenler bu konuşmada kalabilir mi bir dahaki ay belki birbirimize müjdeli haber veririz birlikte heyecanlanalım birlikte mutlu olalım inşallah bu sevindirici haberi almak isteyenler aralık ayında hamile kalırlar 🥹🙏🏻