mmdli Daha yeni 8 haftalık kürtaj oldum. İlk gebeliğimdi. Böyle olupta sonra yine hamile kalan varmı? Kaç ay sonra hamile kaldınız?
lilyum_ mmdli bende 8 haftalık iken kürtaj oldum. Bebeğimin gelisimi 6. Haftada kalmıştı kalp atışı yoktu. Şubatta kürtaj oldum temmuzda son adetimi gördüm. Şimdi bebeğim kucağımda 7 aylık oldu bile. Allah size de en kısa zamanda tekrar nasip etsin inşallah