beyhudeanne neolsunn Euthyrox 50 ya da 25 mg başlatılır. Hamileyken başladım, doğurdum 15 aydır kullanıyorum. 3 ayda bir dahiliyeye kan veriyorum. Sizin de öyle olur muhtemelen. Hamilelik şüpheniz vardı, netleşti mi bu durum? Netleşmediyse ve hamile değilseniz yine de TSH için mutlaka doktora gitmelisiniz.
Leontiine neolsunn ilaç başlatacaklar canım düzenli kullanınca düşüyor merak etme bende gebelikle birlikte tiroid çıktı gebeliğin başından beri kullanıyorum ilk ayda düştü zaten doğuma kadar devam
Neriman-76 Çok yüksek değil ama normal kabul edilen 2 , 2 buçuk arası falan . Dahiliye bölümüne gorunmenizde fayda var. Çünkü hamilelikte yükseliyor TSH degeri
merviiisko Benimde ilk tahlilimde 3.72 geldi euthyrox 50mg başladı doktorum her ay başında kan veriyorum en son 1.036 ya düştü hala devam ediyorum ama bir sıkıntı olmuyo ilaçla istenen düzeyde tutuluyo
Leontiine cicekkkkkkk evet hatta doktorum 40 çıkana kadar kullanırsın son tahlilde sorun olmazsa bıraktırırım dedi
cicekkkkkkk Leontiine bende kullanıyorum doktorum yeni başladı hamilelikte çıktı benimde kahvaltıdan yarım saat önce yarım bardak su ile alınması gerekiyormuş hergün aynı saatte alıyorum ilacı
samira555 neolsunn normal değil 2 nin altında olması gerekiyor levetrion ilaç başlatır bende hamileliğimin başından beri kullanıyorum ihmal etme sakın ilaçla önlem alınıyor ayda bir ölçtürüyorum dozunu doktor ona göre ayarlıyor önemli