Annesim Merhaba 2 gün önce karnım aşağıya indi. Sancım ya da açılmam yok ama sanki bebek her an doğacak gibi hissediyorum. İlki sezaryen olduğu için bu da öyle olacak. Sizin karnınız indikten kaç zaman sonra doğuma girdiniz. Normalde tarihim 5 Aralık