arilanki_ Blossommm ben özel sektör çalışanıyım bana hiç bi hak tanımadılar vallaha 😂 07.30-17.30 çalışmaya devam ediyorum
doublemom35 Blossommm çağrı merkezinde çalışıyorum normalde vardiyalıydım şimdi 7.5 saat rotasyonuna alındım haftada 6 gün çalışma 1 gün izin
arilanki_ Blossommm iş yerinizle görüşün ama her yer kendi inisiyatifini kullanıyor. ben şehir merkezinden baya uzakta çalışıyorum normalde araba kullanan bir insanım ama bu süreçte en ufak bi heyecanda karnım sertleştiği için artık araba da kullanmıyorum o yüzden günlük 7 buçuk saatlik çalışma hakkımı talep etmedim. servis kullanıyorum erken çıkarsam toplu taşıma kullanmam gerekecek bana daha külfet zaten masa başı çalışıyorum dedim istemedim. sizin iş yeriniz merkezi bi yerdeyse talep edeilirsiniz. doktor muayenelerine giderken de o gün işe hiç gelmiyorum doktordan rapor alıyorum kesinti yapmıyorlar. doğumdan sonrası için de ücretli ücretsiz bütün haklarını sonuna kadar kullanabilirsin dediler bana yani dediğim gibi iş yerinizin patronlarınızın inisiyatifinde biraz
Blossommm arilanki_ Yemek ve çay molaları hariç 7.5 saat değil mi değil mi? Haftada kaç saat olmsı lazım,keşke o şekilde bilgi verseler.
arilanki_ Blossommm molalar hariç. çalışma günlerine öre de değişir. ben günde 10 saatimi iş yerinde geçiriyorum. gün içinde 1 saatlik yemek ve molalarım var onu çıkınca günde 9 saat çalışmış oluyorum. haftalık 45 saati böyle tamamlıyorum. sizde günde 9 saat iş yerinde geçiriyorsanız 1 saat günlük molanız varsa hergün yarım saat erken çıkma, geç girme talep edebilirsiniz
egn06 periyodik kontroller için ayda 1 tam gün izin hakkınız var, 7.5 saatten fazla çalışma yapamazsınız. gece çalışamazsınız. ağır işlerde çalışamazsınız.
Leontiine egn06 bende aynı böyle biliyorum ama benimde arkadaşım kozmetik firmasında çalışıyor satış danışmanı gece 11’de işten çıkıyor sonuçta 7.5 saat çalışıyorsun diyip geceye yazıyorlarmış kızı sürekli. Ve sevkiyat kasası taşıyormuş :(
Leontiine kizmizimavi evet söyledim defalarca ama yok korkuyorum diyip bişi yapmadı doğum iznine çıktı bu hafta bu saatten sonra hiç bişi yapmaz ben olsam bende şikayet ederdim :( Allah korusun ya
Blossommm Beni h içi 08.00-16.30 Cmrts 08.00-13.00 arası çalışıyorum. H. içi molalar 30 dk,cmrts yok. Hakkımı talep etsem nolacak.osbdeyim ve normal ulaşım yok,servis var.
egn06 hayır ağır bir işte çalışamaz kesinlikle. doktorundan rapor almalı. işten de çıkaramazlar zaten hamile olduğu için.