aozturk Deletedmom_297 bende yeni yazıldım ilk gebeliğim geçen hafta ilk dersimdi. Diş hekimi geldi ağız bakımı ile ilgili bilgi verdi bu hafta yeniden ders var ve gideceğim bence her gebenin gitmesi gerekiyor
Ayseguls_baby Deletedmom_297 ben devletinkine online olarak katıldım çok memnun kaldım bir sürü bilgi edindim
ezgimom26 Bende gidiyorum. Perşembe günü 4. derse gitcem. Çok memnunum bilmediğim bir sürü şey öğrendim
aysegul3409 İstanbul’da nerede hangi hastanelerde var? Ben konuştuğumda açılmadı kontaktan olmadı falan diyorlar
Rose_07 Kaçıncı haftada gitmeye başlıyoruz. Ben hem devlet he özel takipliyim. İlk haftalarda gebe okulu var dediler ama kaçıncı haftada başlıyoruz birşey demediler. Birde öyle ben okula geldim deyip giriyormuyuz mesela
ezgimom26 haftadan sonra oluyo. Bilgilerinizi alıyolar . Sonra whatsapp grubu kurup ordan dersleri saatlerini yazıyolar
Rose_07 ezgimom26 peki benim riskli gebeliğim var sürekli hareket halindelermi acaba, yani gidip egzersiz yapmadan bilgi alıp dönmek istesem oluyormuki
ezgimom26 Rose_07 egzersiz yapmıyoruz minderler var ayaklarımızı uzatıp oturuyoruz . Ebe de anlatıyo 2 saat sürüyo . Online olarakta katılabiliyorsunuz