Benim tüp bebekti 5 hafta da gittim kese ve yolk vardı böyle tek taş gibiydi sonraki haftada kalp atışı için gittim ama bu herkeste aynı değil arkadaşim bugün gitti kese göründü doktoru on gün sonra gel dedi kalp atışı için inşallah herşey yolunda ve sağlıklı gider