dnzdmrn ben medikalparkta gizem başbay ile geçirdim tüm gebelik sürecimi ve doğumumu da gizem hanımla gerçekteştirdim gayet sakin birisi gebeliğimde trafik kazası geçirdim ürtiker oldum defalarca idrar yolu enfeksiyonu geçirdim böbreğimde sıkıntı çıktı ama hamileliği çok sevdim hep pozitif ve sakin bi yaklaşımı var doğumum da harika geçti çok fazla vajinal muayene yapmadı hep iletişim halinde geçti doktor hanımla sabah 7 bucuk gibi suyum geldiği için hastaneye gitmek zorunda kaldım açıklığım bile yoktu akşam 21.32 de doğum yaptım benimle birlikte sabırla bekledi diyebilirim ben hemşireyim çok doğumda bulundum en güzel doğum kendimindi diyebilirim 🌸