meltemom canım 30. Haftamdayım 28 den beri elim ayagım kollarım bacaklarım kısaca heryerim kasınıyo. Önce cildiyeye gittim doktorumun tavsiyesi ile karaciğer testi istediğimi söyle dedi. Karaciğer testi temiz cıktı. 3 adet krem verdi, ama yok kremler kortizonlu olmasına rağmen aglaya aglaya kasıyorum heryerimi ve inan heryerim kabuk baglamıs durumda keske resim atabilsem sana.. Salı gunu dayanamayıp kendi doktoruma gittim safra asidine bakmam lazım dedi birde allerset diye bir ilac verdi kremlerine devam et dedi pazartesi sonuc cıkacak. Biraz etki etti ama gece hala uykumdan uyandırıyo o tatlı kasınmayı cok iyi biliyorum 🥺 doktoruna danıstın mı?