uccocukluanneee Merhaba şuan 27 haftalık hamileyim bebeğimde tek arter tek ven ve bağırsak parlaklığı çıktı bunu yaşayıp sağlıklı bebek dünyaya getiren var mı şimdiden teşekkürler 🙏
Sengul2256 uccocukluanneee 35. Haftadayım tek arterde sıkıntı olmuyor şükür bağırsak parlaklığıda 30. Haftada kontrole gittiğimde geçmişti endişe edecek bi durum yok dedi doktor
yarensl uccocukluanneee benim bebeğimde de tek arter varmış 100 bebekten birinde olabiliyor dedi doktor son aylarda gelişiminde gerilik ve erken doğum riski varmış sadece 2 haftada bi kontrole gidiyorum çok çok ciddi bi sorun değilmiş ama
Deletedmom_297 uccocukluanneee şuan 31-32 haftalık olmuşsunuzdur gelişimi nasıl bebeğinizin bizimde tek arter 25. Haftadayız gelişimi iyi şimdilik
Burcak61 uccocukluanneee ben tek arter tek ven le bebeğimi kucağıma aldım gayette sağlıklı bi sıkıntısı yok
Deletedmom_298 uccocukluanneee evet çok sağlıklı 🥰 başka bir perinatoloğa girmişlerdi oda bi anlam ifade etmiyor tarzı bişey demişti.
uccocukluanneee Sengul2256 tekrar merhaba sizin sezeryan mı normal mi oldu acaba doğum foruma sordum ama kimse birşey yazmıyor
uccocukluanneee Deletedmom_297 gelişim iyi şükürler olsun gelecek hafta tekrar kontrolüm var bağırsak parlaklığı geçmişti haftasıyla uyumluydu en son gittiğimizde sağlıkla alırız inşallah Bebeklerimizi kucaklarımızı 🤲
kavalakurabiyesi uccocukluanneee bizimde tek arter tek ven ek bulgu yok allaha şükür ama doktorum kalpte veya bağırsakta sorun yapar ozaman mutlaka amniyosentez olması gerekir demişti inşallah sizde sorun olmaz