Arkadaşlar bir kaç gündür göbeğim düşmüş sanki otururken bacaklarımın üstüne ağırlık yapıyor düzenli değil ama arada sırada adet sancısı gibi bel ve kasık ağrım oluyor erken doğumdan çok endişeleniyorum Perşembe kontrolüm var bakalım ne dicek Dr ama bu haftalarda olupda doğum yapıp bebeğini sağlıkla kucağına alan varmı? (Şuan 32+2deyim ama bebek bir hafta önde 33+2 gözüküyor)