LadyX çok haklısın kendimizi unutmamamız gerek dimi ama daha anca 20 gün olacak nedense bir düzen kuramadım ama yapicam bunu .. ama şu anda moralim yüksek doğum sonrası tartıya çıktım .. 74 kg gittim doğuma ve bugun 64 kilo görünce kendimi bir mutlu oldum 🤣acaba spora başlamak için erken mi .. daha sezaryen yerimi ağrıyor ama acaba açılma ihtimali var mıdır ?