Günaydın Sevgili Anneler,
Bugün sizlerle uzun zamandır konuşmak istediğim bir konuyu paylaşmak istiyorum. 💛 Hepimiz birer anneyiz veya anne adayıyız. Hamilelikte yaşadığımız zorluklar, doğumdan sonra uyku düzeni, bebeğimizin ihtiyaçları derken çoğu zaman kendimizi arka plana atıyoruz. Bazen fark etmeden, bazen bilinçli bir şekilde… Ama sonuç aynı: Kendimizi ihmal ediyoruz.
Oysa annelik sadece fedakârlık değil; denge, şefkat ve kendine de alan açmak demek.
Bir yandan bebeğimize sarılırken, bir yandan kendimize de sarılmayı unutmayalım. Çünkü biz iyi olursak, güçlü olursak, kendimizi değerli hissedersek; çocuklarımıza da o kadar ışık oluruz. ✨ Unutmayalım: Mutlu anne, mutlu çocuk demektir.
Bugün kendimiz için küçücük de olsa bir şey yapalım. Bir nefes, bir kahve, bir yürüyüş… Ne olursa olsun, bizim için olsun. Çünkü buna fazlasıyla değeriz. 💐
Ben birazdan hazırlanıp kuaföre gideceğim 💪🏻