igzek Merhaba kızlar prilam etki etmeyince doktor bana zofran verdi kullan dedi sizler kullandınız mı malum etkileri cok falan deniliyor ama ben bulantıdan işe gidemedim ve henüz 8. Haftam . Şeker gibi emilerek mi içiliyor bu hap
anneoluyorummm103 igzek bana zofer vermişlerdi ama bebekte yarık dudaklı olma ihtimali varmış sadece 2 kere kullandım daha cesaret edemedim. Zofranı bilmiyorum ama bebeğe etkisi çoksa bence kullanmamaya çalış