aysimayse merhaba, ben 12. haftada önlem amaçlı oldum iki düşük sonrası bu gebeliğimde baştan atıldı. Bi kaç gün zorluyor ama zamanla alışıyorsunuz ben günlerimi yatarak geçiriyorum lavabo ve yemek haricinde kalkmıyorum. Beslenmenize dikkat edin kabız olmamaya çalışın çünkü ıkınmak yasak.. Bebek bazen dikişe baskı yapıyo ağrı hissedebilirsiniz öyle olunca popomun ve ayaklarımın altına yastık koyup yükseltiyorum ben, geçmiş olsun 💐