Babymomcat 35 haftalık hamileyim 2 aydır geçmeyen öksürüğüm var doktora söyledim kaç kez ilaç önermiyorum ıhlamur iç dedi. Tüm doğal yöntemleri denedim. 38.hafta sezaryan olacağım öksürüğümün dikişlerimi acıtmasından korkuyorum önerisi olan var mı?🥹
Papatyamom44 Babymomcat 2 aydır geçmeyen öksürük demişsiniz alerjik rinit olabilir mi acaba havalarda soğudu iyice artar çok geçmiş olsun 🤲🏻
3boysmom Babymomcat hava kullandım birtek öyle azaldı ama geçmedi. ertesi gün doğuma girdim o öksürükle. ama sezeryan sonrası öksürük ve hapiırığı kesmek için seruma ilaç katıyorlar o yüzden ne öksürdüm ne hapşırdım. sizde inşallah kolay atlatırsınız
glnzkrkmz Babymomcat aynısını yaşadım ve ve dikişli halimle öksürmemek için tutuyordum kendimi .çok kötüydü dikişlerim acıyordu 😟
myangelson Babymomcat öksürükten şurup kullanmıştım ben o geçirmişti. Ama genel anestezi sebebiyle öksürük gelmişti çok zorlanıyordum gerçekten öksürmemek için ugrasiyordum
Sweetie_Little_Jean hamileliğin ilk aylarında öksürük ve balgam sorunu yaşadım ben de uzun süre. bol bol terlemek ve uyumak bana iyi gelmişti. karadut özü, kuşburnu marmeladı yemiştim sabahları birer kaşık bir de pastil kullanmıştım
An-gel Aynı korku bende de var. Ben alerjiden ve reflüden hep öksürüyorum ama şu an geçmeyen bi grip var baya tıkıyor beni. Sezaryenden en çok bu açıdan korkuyorum