21+2 deyiz 10 gün önce ufak bir pıhtı geldi ama devamı olmadı. O sıra ayakta uzun süre durduğum ve çok yorulduğum bir zamandı. Doktor dikkat etmelisin uzun süre ayakta kalmamaya çalış dedi.
Ev taşıma aşamasındayım ve bugün mutfak yerleştirdim tabi haliyle gene uzun süre ayaktaydım, ayrıca öğretmenim ve nöbet günümdü maalesef . Az önce gene kan geldi biraz fazla bu seferki sonrasında durdu . Bu durum normal mi sizce acile gitmeli miyim?