Madamcll Ultrasona göre 39 . Haftadayım. Adetime göre 38. Hafta olarak gözüküyor. Karnım aşağıya indi sancılarım ara ara yokluyor belim ve kasıklarıma vuruyor . Erkek bebeğe hamileyim sizce doğum yakın mı ??
segmenseval Madamcll bende 39. Haftama girdim bugün ama arra ara nadirde olsa kasığım ağrıyor sancım yok 😅 çok sabırsızlanıyorum gelmesi için 🥲
Madamcll -2024 36. Haftadan beri hazırlayamadı mı rahim kendini 😂 36. Haftayla başladı bakalım hayırlısıyla kolaylıkla gelsin hepimizinki ❤️
segmenseval Madamcll ayy evet ya bugün girdim nst ye yine sancı yok ama ağrı var dr da 2 3 güne gelir diyo sanki 2 yıldır gebeyim hissi var 😅