Herkese merhaba güzel anneler.
Pozitif mi bilmiyorum ama sizlere doğum hikayemi anlatmak istedim burda çok pozitif doğum hikayeleri okıdum hep benimde pozitif doğum hikayem olacak diye kendimi hazırladım. 4 gün önce akşamsan hafif başlayan sancılarım vardı biraz gezerek biraz yayarak sabahı zor ettim artık dayanamaz hale gelmiştim hiç uyumadım desem yeridir eşim artık hastaneye götürmek istedi oda dayanamıyordu sancı çekmeme
Evim hastaneye 1saat olduğu için yola çıktık kayınvalidem ide aldık hemen sabah 6.30da tola çıktık hastaneye 7:37de vardık yatiş verdiler hemen açılmama baktılar 3cm olmuş dediler sonra yatışım yapıldı ve sürekli muayene ettiler bu çok acıydı ama kendimi kasmamakta kararlıydım böylece acımamaya başladı suni sancı verdiler sürekli muayene ettiler açılmam gayet beklemediğim den daha hızlı ilerliyordu o yüzden şükrediyordum ebe hanıma dolaşmak istediğimi söyledim oda 30 dakika dolaş sonra hemen gel dedi eşim oğlum ve kayınvalidem beni bekliyordu oğlumu görünce omunla sarıldım elinden turup biraz koridorda yürüyüş yaptık. İçeriye girerken bebeğin kıyafetlerini de aldım girdim açılmana bakalım dediler suyumu patlattılar suni sanciyı artırdılar artık dayanamaz olmuştum .sırekli muayene etmeye devam ettiler ve artık ebeler dediki aralarında konuşuyorlardı bu hastadan sonra hemen bunu masaya alırız dedi ve rahatladım ama aynı zamanda sancılarım dayanamz haldeydim ıkınma gelince ıkın annem diye sürekli bana moral verıyorlardı bi taraftan ıkınırken çişini yap annem hadi az kaldı dediler ıkınıyordum ama kendimi kontrol edemiyordum istemsızce bagırıyordum. Hemen masaya aldılar yanmayı filan çok hissediyordum 1 dakikada kızımın aglamasini duydum ve çok rahatladım ama hala canım çok yanıyordu dikiş atarken çok canim yandı birde en son koğuşa odasında geçtikten sonra bir titreme tuttu beni ebeler sakinleştirmeye çalısıyırlar öyle böyle unuttum şuna kızım 4gunlik oldu bile hepsini unuttum yavaş yavaş toparlanmaya calisiyiruz rabbimm geride kalanlara şu gribi doğumlar nasip eylesin ben elendim💕