mozen evt gösteriyor onun için de çarşaf aldım üstüme bnim dogumum 03:30 da oldu boş oda çıkana kadar 05:00 oldu saat telefon bir şey bende olmadığı için eşime arayamadım kıyafetleri getirmek için ayrıca o çataldan inip hemen kıyafet giyecek halde değilim bebeğim kucağımda bir hemşire seni götürüyor o an orda giymeye aklına gelmezdi hem soğuk hem müsait değil ayakta duracak durumda değilsin yani odama geçince yatağa uzandım biraz dinlendim sonra eşyalarım geldi giyindim Bn boydan tek parça gecelik giydim iç iç çamaşır sütyeni bile takmadım bebeğimi rahat emzirmek için taburcu oldum gün eşofman takımı giyip çıktım öyle idi Bnim maceram 😄