aysegulkey ben 1.5 sene prego Ibiza kullandım aşırı memnun kaldım sonrasında baston arabaya geçtim büyüdüler daha rahat diye ama kendi aracınız varsa ben gibi otobüsle zırt pırt seyehat etmiyorsaniz ibizanin 3 yasa kadar kullanımı var çok kullanışlı bir araba