Merhaba ben tib1 diyabet hastası oluyorum gebeliğimde kızımda öyleydi ama bu kez küçük haftalarda daha yüksek oranlae gördüm devamlı not edip doktora götürmedim başta diyet yarıyordu ama şuan oda etkisiz aşırı dengesiz sirkeli su duydum bir gün denedim işe yaradı ama burda zararlı yazanları okudum siz ne yapıyordunuz bu hafta düzenli not edip ünsilin için gidicem