Kızlar benden 4 gün önce kahverengi leke geldi doktora gittim hemen bebek iyiydi kanama alanı yok dedi sonraki akşam yine kahve arasında 50 kuruş kadar kırmızı geldi Acilen gittim kırmızı görünce yine birsey yok dedi bugün belki cinsiyet öğrenirim diye özele gittim kese altında 50 kuruş kadar hematom gördü doktor. 1 saat bulaşık yıkadım hemen ağrılar girdi yatınca geçti. Ama leke öncesi de az ayakta kalayım yol yürüyeyim hemen sağ kasigim agriyir bacağıma vuruyor şimdi de karın altı ağrılarım başladı. Yaşayan var mı bu hep böyle mi gidecek