Deletedmom_297 Ay kızlar 22 hafta yüz üstü yatılır mı ben yatıyorum hala vazgeçemedim sürekli değil yani 5 dk falan yatıp geri kalkıyorum .
kizinaasikanne Deletedmom_297 delirme kız yatılmaz bende 22 haftalığım 10 haftadır yüz üstüne hasret kaldım 🥲
ru_a6 Asla yatılmamalı ilk zamanlar yatılır ama suan karnınız birazda olsa büyümüş durumda ve yüz üstü yatarak damarları sıkıştırıyorsunuz doktorlar 20.haftadan sonra sırt üstü bile yatmayı önermiyor kaldı ki yüz üstü imkansız
Deletedmom_297 ru_a6 banada rahatsız olana kadar yat dedi işin kötü tarafı rahatsız olmuyorum tabi öyle uzun süre değil 5 dk falan yatıyorum .
An-gel Doktorum bana rahatsızlık verene kadar yatabilirsin demişti. Benim çok karnım çıkmamıştı. Rahatsız olmuyordum 😂😂😂 tabi 34+4 üm şu an yatamam asla istesemde.