Hamileliğimin başından beri ara ara hala yaşıyorum özellikle 2. Trimesterde çok yaşadım 31 haftalığım ara ara daha kanıyor doktorum normal olduğunu tek taraflı kanama olabileceğini yoğun ve geçmeyen iki taraflı kanama olduğunda sıkıntı olabileceğini söylemişti. Tansiyonunuzu ölçün ve sıklığına bakın