suragungor seydademir61 ben universite hastanesinde yaptirdim 1.100 detayli ucreti 1.100 tlde doktor ucretiydi toplam 2.200 e yaptirdim
asleeyy seydademir61 ilk hamileliğimde de kızıma acıbadem hastanesinde yaptırmıştım orada çalışmıştım kadın doğum bölümünde ünlü bir perinatoloji doktoruydu hamile olduğun zaman bana geleceksin falan dedi gittim ücretsiz yapmıştı ama o zamanlar bile 12 bin falandı 3 sene önce şimdi yine hamileyim yaşadığım yerde yok maalesef başka bir yerde buldum tıp fakültesinde 1200 dediler özel klinikte 7 bin lira dediler küçük bir yerde yaşıyorum zaten . Bazı devlet hastaneleri yapıyormuş kadın doğuma randevu alıp oradan seni detaylı ultrasona yönlendiriyorlarmış
ru_a6 Özeller çok pahalı çok yere sordum minimum 5000 diyorlar daha üstü var aşağısı yok öyle diyim. Şehir hastanesinde yaptırdım
Annesii66 seydademir61 imkanınız varsa araştırıp iyi bir uzmana yaptırın ilk yaptırdım bir yerde normale göre ucuzdu 3750 tl yapıldı hiç bir sorun yoktu sadece böbreklerini 6mm ölçtü bir mm büyük sorun değil düzelir doğana kadar dedi içim rahat etmedi gidip ikinciye daha iyi bir yerde yaptırdım oda 6bin tl böbrekleri normal çıktı ve bütün herşey yine normaldi.
yasen1 Annesii66 doktorum bana o an idrar olup tam boşaltma olmadığı ıcın öyle çıkmış olabilir dedi bizim de 4 mm cıktı erkek bebeklerin uçları dar olduğu ıcın tam ıdrar boşalmadıgı ana denk gelmiştir sizinde sağlıcakla kucaklayalım
suragungor kbrizm universitenin kendi randevu sistemi var ordan perinatoloji bolumunden randevu alarak gittim
suragungor kbrizm samsunda yasiyorum ben uni hastanesinde kadin dogum bolumunde bazi doktorlar detayli ultrason bakiyor benim doktorum bakmadigi icin perinatolojiye yonlendirmisti beni o yuzden perinatolojiye gitmistim uninin kadin dogum sekreterligini arayarak detayli ultrason yapan doktorlari var mi diye sorabilirsiniz
gizemce93 seydademir61 geçen hafta üniversite hastanesinde yaptırdım 1300₺ verdim çokta memnun kaldım.
gizemsss8 Normalde ozel bir klinige gidiyorum ama son kontrolumde bilkent sehir hastanesine gittim cihazlarindan hicbir sey anlasilmiyordu detayli icin gun verdiler ama icime sinmedi iptal ettirdim kendi gittigim klinikten randevu aldim ucret 8000 tl