hanifek2 ben 17 gün önce doğum yaptım, eşim e devletten başvuru yaptı onaylandı halk banka gittim bu arada anneyi istiyorlar parayı çekerken ama ay sonunda anca yatacağını hatta diğer aya bile sarktığını söylediler garanti olması için 2 ay sonra gelin dediler bana. ilk bebekse 5bin tl veriyorlar gidip elden alıyorsunuz eğer 2. 3. bebekse adınıza hesap açılıyormuş parayı oraya yatırıyorlarmış. halkbanktan gidip alıyorsunuz parayı