[silindi] seliiiny benim normalde adetim 30 günde bir olurdu geçen ay düşük yaptım ve yumurtlama erken oldu uygulama 24 bat diyor takvime göre ama test negatif çıktı
seliiiny Bat 24 bugün test yaptım ama negatif 😔 halbuki belirti yaşıyordum test awox pozitife döner mi sizce
[silindi] seliiiny hiç bilmiyorum ki benim daha 8 gün var gece yapmıştım çıkmadı adet günümü bekleyecem
Melike_99 Kızlar çıldırıcam ben ben hamilelik için lan tahlili dedim bana hemogram falan hb1ac falan bakmış beta falan bakmamış😔
vascenceloss cileklimatcha benim bat 27 çatlama 10, KPSS atama dönemindeyim diye aşırı stresliyim sürekli midem bulanıyor ve bazen sarımtırak beyaz bazen su gibi akıntım oluyo bi de göğüs dolgunlugu başka da bişi yok dhshshhs
cileklimatcha ebruaksoy35 Bizim mahalledeki eczanede de sadece artimed var 😂 ama geçen ay yaptığımda negatif cıkmıştı
[silindi] Merhaba hala var mı bir umut ben bir daha test yapmadım dört günüm kaldı bugünü saymazsak üç aslında yapmaktan çekiniyorum 9 gün varken yapmıştım negatif çıkmıştı
cileklimatcha [silindi] Ay mesajını yeni gördüm canım 🫶🏻 ben adet olmadım hala. Kan da vermedim ama olduğunu düsünüyorum, sen ne durumdasın