Bsr41 cileklimatcha ikinci bebişler ne kadar zor oluyormus niye boyle acaba kizima ilk denemede kalmistim:(
umransag cileklimatcha biz de ikinci bebişi istiyoruz canım oğlum dört yaşında araları fazla açılmadan artık ben de 30 yaşına girmeden yapmak istiyorum ama altı aydır deniyoruz olmadı ovülasyon testi almayı düşünüyorum
cileklimatcha umransag ya benim oglum da martta 5 yasina girecek insallah bende 27 yasindayim dedigin gibi 30 olmadan 2. Istiyorum nasip olursa tabi biz de 2 aydir deniyoruz 😍
Allahneverdiysee cileklimatcha benim bat 23 hiç belirtim yok maalesef. Benim de bu ay ikinci ayım . Test yaptım biri belirgin çizgi diğeri negatif bu sabah yine yaptım çok sz silik . Asla güvenmiyorum
Melike_99 Daha on dakika önce yaptım sanırım var dün yaptığım artımed markası güvenemedim şimdi tekrar yaptım Görebiliyor musunuz kızlar🥲
cileklimatcha Melike_99 kız ben de sizden gaza gelip test yaptım reglime 4 gün var negatif çıktı 🥲🥲🥲 acaba erken mi pozitife döner mi 4 günde sizce 💔
barbies Melike_99 çizgi hemen mi çıktı canım acaba bende aynı testten yaptım sonradan çift çizgi oldu
Melike_99 barbies ben idrara batırdı ilk çizgiden sonra hafif belirdi sonra biraz bekledim 2 dakika falan 2. Çizgi daha net görüldü
Melike_99 barbies çizgi net ama 5 10 dakika sonrası geçersiz diye biliyorum canım başka markayla da dene istersen
[silindi] Melike_99 ben frelyy yapmıştım pozitif çıkarmıştı hamile değildim yani gidip test vermiştim yoktu yalancı pozitif göstermişti benimkinde sinirlenmiştim ozamanlar