Ben eczaneden acidpass çiğneme tableti alıyorum yalnız o iyi geliyor anında kesiyor. Daha önce rennie gavisxon vs kullandım ama fayda etmedi. 2 kez mide kanaması geçirdim midem klipsli tüm korkuyucu ve asit bastırıcı ilaçları kullanmış biri olarak acidpass diyorum sadece