iremmomi ilk trimestir önemli diye sanırım. Nedenini sormadım o an direkt tamam demiştim. Zaten erken olacağını düşündüğümden. Ben de bioderma ve lierac a bakmayı düşünüyorum. Bio oil i araştırdım ama temiz içerikli bulmadım. Siz de doktorunuza sorabilirsiniz isterseniz herkesin yorumu da farklı olabiliyor.